poniedziałek, 12 marca 2018

Smoothie gruszkowo-jabłkowe z płatkami owsianymi

Smoothie z dodatkiem płatków owsianych świetnie nadaje się na lekkie szybkie śniadanie lub wartościowa przekąska na drugie. Delikatne w smaku, pełne przypraw korzennych i owoców, które zazwyczaj każdy ma w swoim domu.

Składniki (2 porcje)
-1/2 szkl. płatków owsianych
-1 szkl. naturalnego jogurtu greckiego
-1 dojrzała gruszka
-1 jabłko
-1/4 szkl. mleka
-1/4 łyżeczki cynamonu
-szczypta gałki muszkatołowej
-1 szkl. kostek lodu

Przygotowanie
Gruszkę i jabłko umyć, obrać i pokroić w kawałki. Zblendować z kostkami lodu, mlekiem, jogurtem i korzeniami.

Wartość energetyczna (1 porcja)
Energia: 322,1 kcal
Tłuszcz: 12,6g
Białko: 9,9g
Węglowodany: 38,7g




Smacznego :-)

11 komentarzy:

  1. U ciebie jak zwykle smacznie i zdrowo -:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, Małgorzato nie zawsze ;) kiedyś jak zakładałam bloga miał byś zdrowy, w większości nawet wege, bo byłam wówczas wegetarianką, tylko rodzicom czasami gotowałam coś innego. Ale nadszedł czas kiedy poznałam Lubego :) Totalne kularne przeciwieństwo mnie. I mimo, że z zawodu jestem detetykiem, to nie mam siły walczyć :D :D więc amerykańska czy meksykańska kuchnia gości dość często :) całe szczęście - zdrowie najważniejsze - ale lepiej być "fat and fit niż unfit and unfat" - takie zwykłe powiedzenie, ale jednak potwierdzenie w pracach naukowych ma :) i podejrzewam, że zawodnicy sumo w latach kariery i treningów są wynikowo zdrowsi ode mnie z niedowaga :D :D

      Usuń
  2. Nigdy nie piłam... może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na szybkie śniadanie idealne, można powiedzieć :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba ten przepis! tym bardziej, że raczej nigdy nie przekonam się do picia zielonych koktajli. tak, tak wiem jak zdrowe są, ale to nie są moje smaki, oj nie....

    OdpowiedzUsuń
  5. takiego koktajlu bym sie teraz napiła;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie koktajle lubię. Gęste, pożywne i sycące :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio mamy fazę na gruszki i chętnie taki koktajl byśmy wypiły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosto i smacznie, chętnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam 😄 i jeszcze gruszka do tego 😍
    To jest mój ulubiony sposób na głoda; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki koktajl z gruszek i jogurtu chętnie bym wypróbowała :).

    OdpowiedzUsuń

Śledzie po kaszubsku

Nowy rok to chyba dobry czas na powrót do blogowania. Postanowiłam także zadbać o to by w przyszłości pojawiło się trochę więcej przepisów n...