czwartek, 4 czerwca 2020

Avocado Lassi

Do koktajlu typu Lassi powracam kolejny raz w niedługim czasie (niespełna kilka dni pojawił się na blogu przepis na Mango Lassi). Wersja z awokado, którą przygotowuję zazwyczaj odrobinę gęstszą, często zastępuje mi wręcz cały posiłek. To także świetny sposób na przemycenie tego wartościowego owocu dla osób, które nie mogą znieść jego maślanego smaku.

Składniki (2 porcje)
-1 dojrzałe awokado
-150 g jogurtu naturalnego
-1 szkl. mleka
-3 łyżeczki miodu
-2 łyżki soku z cytryny
-szczypta soli
-pokruszone migdały, pistacje lub orzeszki piniowe

Przygotowanie
Awokado obrać i umieścić w blenderze. Dodać sok z cytryny, mleko, jogurt, miód i szczyptę soli. Całość zmiksować na jednolitą konsystencję. Podawać posypany pokruszonymi migdałami, pistacjami lub orzeszkami.


Smacznego ;-)

3 komentarze:

  1. Wygląda super jestem ciekawa jak smakuje :) lubię awokado, ale w tej formie nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na awokado nie trzeba mnie namawiać, uwielbiam w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń

Śledzie po kaszubsku

Nowy rok to chyba dobry czas na powrót do blogowania. Postanowiłam także zadbać o to by w przyszłości pojawiło się trochę więcej przepisów n...