czwartek, 15 lipca 2010

Kokosanki

Słodkie i kokosowe. W sam raz do mocnej kawy. Zawsze wydawało mi się, że słodkich wypieków nie da się za dużo zjeść, a tu proszę...połowa zniknęła w mgnieniu oka ;-)

Składniki
-3 białka
-15 dag cukru pudru
-15 dag wiórków kokosowych
-łyżeczka soku z cytryny
-polewa z białej czekolady

Przygotowanie
Białka ubić na sztywną pianę, powoli dosypując cukier puder. Wymieszać z sokiem z cytryny i wiórkami kokosowymi. Małe porcje masy ułożyć na blasze. Ciasteczka piec ok. 15 minut w temperaturze 160st. Udekorować polewą z białej czekolady.
Smacznego! ;)

10 komentarzy:

  1. jakie szybkie i proste Twoje kokosanki. mnie zawsze przerażało ubijanie pian w kąpieli parowej i inne dziwności. a tu- prosto i to mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dokładnie ;) a są prościutkie, lekkie, no i kokosowe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj! :) przepis łatwy i szybkie wykonanie. Może dziś wypróbuję bo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kokosanki mają to do siebie.. że dziwnie szybko znikają. no naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię kokosanki, zwłaszcza jak są na wierzchu chrupiące a wewnątrz miękkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam identyczny przepis, tyle że z polewą z ciemnej czekolady! Uwielbiamy je :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pycha! Można się poczęstowac? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mania179, z ciemną czekoladą muszą być super. Pewnie równoważy tę słodyczkę :)

    Kasiaaaa24, częstuj się, póki są! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba sama niedługo takie zrobię!

    OdpowiedzUsuń

Śledzie po kaszubsku

Nowy rok to chyba dobry czas na powrót do blogowania. Postanowiłam także zadbać o to by w przyszłości pojawiło się trochę więcej przepisów n...