sobota, 28 stycznia 2012

Aromatyczna zupa szpinakowa z kawałkami kotletów sojowych

Wybaczcie moją blogową nieobecność. Zimowa pogoda nie sprzyja niestety moim, i tak bardzo amatorskim, zdjęciom. Pomimo, że blog miał być tylko moim małym zbiorem sprawdzonych i lubianych przepisów, to trochę głupio publikować mi ciemne i nieostre zdjęcia.
Natknęłam się jakiś czas temu na wyśmienitą szpinakową zupę, której wciąż nie mogę się oprzeć. Gotuję któryś raz z kolei i jeszcze nie mam dość...

Składniki
-pół paczki mrożonego rozdrobnionego szpinaku
-4 kotlety sojowe
-kostka rosołowa
-czubata łyżka mąki
- 1 łyżeczka cynamonu
-niecała łyżeczka imbiru
-szczypta gałki muszkatołowej
-sól, pieprz

Przygotowanie
Do 2 szklanek wody wrzucić mrożony szpinak połamany na kawałki i rozkruszoną kostkę rosołową. Gotować na wolnym ogniu. Kiedy szpinak się roztopi, rozdrobnić go łyżką, aby nie było grudek. Mąkę rozmieszać w odrobinie wody, wlać do garnka, dosypać przypraw, pozostawić na ogniu na moment.
Kotlety sojowe ugotować i pokroić w paski, włożyć je do misek. Wlać zupę

Źródło: Puszka.pl
Smacznego ;-)

Ze względu na wartościowość szpinaku dodaję przepis do akcji 'Bądź fit na wiosnę!'

4 komentarze:

  1. Bardzo pomysłowa i podoba mi się także dodanie kotletów sojowych

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeglądam te twoje przepisy i widzę, że bardzo trafiasz do mojego podniebienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepyszna zupka! właśnie ugotowalam ją na jutrzejszy obiad w pracy. dziękuję za przepis!

    OdpowiedzUsuń

Śledzie po kaszubsku

Nowy rok to chyba dobry czas na powrót do blogowania. Postanowiłam także zadbać o to by w przyszłości pojawiło się trochę więcej przepisów n...