czwartek, 6 października 2011

Sałatka z kurczakiem i ananasem

Klasyczna polska sałatka na polskie przyjęcia. Zawsze się sprawdza. Jeżeli jeszcze nie próbowaliście - bardzo polecam. Słodki ananas i rodzynki świetnie komponują się z kurczakiem i majonezem.

Składniki (6 porcji)
-saszetka brązowego ryżu (albo Dzikiego&Parboiled)
-filet podwójny z kurczaka
-puszka ananasów
-puszka kukurydzy
-5 dag rodzynek sułtanek
-sól
-pieprz
-majonez
-olej

Przygotowanie
Filet z kurczaka pokroić w kostkę i podsmażyć na gorącym tłuszczu. Ananas odsączyć i pokroić w kostkę, kukurydzę odsączyć. Ryż ugotować według instrukcji na opakowaniu. Wszystkie składniki wymieszać, dodać rodzynki, majonez, sól i pieprz. Przygotowaną sałatkę wstawić na około 30 minut do lodówki.

Wartość energetyczna (1 porcja) 
Energia: 317,9 kcal
Tłuszcz: 10,4g
Białko: 24,4g
Węglowodany: 29,8g 



Smacznego ;-)

6 komentarzy:

  1. Kurczak, ananas, ryż...trzy składniki na pyszne danie:)Biorę w ciemno taką sałatkę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię tę sałatkę. Przypomniałaś mi o niej, chyba zrobię:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam. sama nie robiłam, ale mam koleżankę, która dzieli się nią bardzo często :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam moje pierwsze zetknięcie się z podobną sałatką i pierwsze skrzywienie...nie to nie dla mnie a potem zasmakowałam i teraz lubię i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie to tzw sałatka hawajska i cieszy sie ogromną popularnością. Sama za nią przepadam!

    OdpowiedzUsuń

Kubańska kanapka Cuban Sandwich

Po małej przerwie od kanapek powracamy do weekendowego testowania. Pora na wypełnioną po brzegi kubańską kanapkę. Cuban Sandwich powstała w ...