poniedziałek, 8 lutego 2010

Czekoladowe muffinki

Chyba wieki nie piekłam muffinów. Wczoraj popatrzyłam na zapas gorzkiej czekolady w szafce i stwierdziłam, że nie, nie odpuszczę ;) Przepis uśmiechał się do mnie z któregoś ze starych numerów 'Chwili dla Ciebie'.

Składniki:

-2 jajka
-10 dag cukru
-2 cukry wanilinowe
-15 dag śmietany (ja użyłam ok 20 dag jogurtu naturalnego)
-2 łyżeczki proszku do pieczenia
-2 łyżki kakao
-10 dag czekolady (ja użyłam gorzkiej)

Przygotowanie:

Jajka ubić z cukrem, cukrami wanilinowymi i śmietaną. Mąkę wymieszać z proszkiem i kakao. Obie masy połączyć. Dodać posiekaną czekoladę. Napełnić formę. Piec 25 minut w temp. 180 st.

Smacznego :)

1 komentarz:

Śledzie po kaszubsku

Nowy rok to chyba dobry czas na powrót do blogowania. Postanowiłam także zadbać o to by w przyszłości pojawiło się trochę więcej przepisów n...