środa, 13 listopada 2013

Szarlotka

Każdy ją robi, każdy inaczej. Jaka jest Wasza ulubiona?

Składniki
-3 szklanki mąki,
-1 szklanka cukru pudru,
-2 łyżeczki proszku do pieczenia,
-szczypta soli,
-4 żółtka,
-1 margaryna,
-cukier wanilinowy
-4-5 jabłek

Przygotowanie
Wszystko zagnieść. Ciasto podzielić na pól, jedną część zamrozić, drugą wylepić blachę. 4-5 jabłek zetrzeć na tarce o grubych oczkach, dodać cynamon, 2-3 łyżki cukru i 2-3 łyżki bułki tartej – wymieszać. Jabłka wyłożyć na ciasto. Na wierzch zetrzeć drugą część ciasta. Można również: ubić pianę z 4 białek + ½ szklanki cukru + kisiel, wyłożyć na jabłka, a potem zetrzeć ciasto,
Piec 45 minut w temperaturze 180 st lub w 160 st z termoobiegem.

Smacznego! :-)

3 komentarze:

  1. Uwielbiam ciasta kruche. Szarlotkę kocham pyszną robi moja babcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubie taka klasyczną na kruchym cieście :) Zapraszam do akcji wymiankowej z okazji mikołajek http://ilovecooking92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam szarlotkę moja babcia robi wspaniałą.
    Ja uwielbiam taką na kruchym cieście z kruszoną.
    Ta wygląda obłędnie
    Zaparaszam serdecznie do mnie na muffinki kopiec kreta

    OdpowiedzUsuń

Kubańska kanapka Cuban Sandwich

Po małej przerwie od kanapek powracamy do weekendowego testowania. Pora na wypełnioną po brzegi kubańską kanapkę. Cuban Sandwich powstała w ...