niedziela, 15 września 2019

Surówka z pora, marchewki i jabłka

Surówki do obiadu nigdy nie może zabraknąć. Chrupiąca z wybijającą się ostrością pora to świetna opcja do klasycznych dań z mięsem. 

Składniki (4 porcje)
-2 spore kawałki pora
-2 marchewki
-1 kwaśne jabłko
-1 łyżka majonezu
-1-2 łyżki naturalnego jogurtu
-sól, pieprz

Przygotowanie
Por umyć i drobno pokroić. Marchew i jabłko obrać i zetrzeć na tarce o grubych oczkach. Całość umieścić w misce. Dodać majonez i jogurt i doprawić dolą i pieprzem. Całość dokładnie wymieszać.





Smacznego ;-)

5 komentarzy:

  1. Pyszna i zdrowa surówka. Nie robiłam nigdy z pora tylko dlatego, że nie umiałam. Chętnie wykorzystam Twój przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam, uwielbiam takie surówki ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię, a dawno nie robiłam, jakoś zapomniałam o te surówce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszny i zdrowy dodatek do obiadu :)

    OdpowiedzUsuń

Śledzie po kaszubsku

Nowy rok to chyba dobry czas na powrót do blogowania. Postanowiłam także zadbać o to by w przyszłości pojawiło się trochę więcej przepisów n...