środa, 18 lutego 2015

Ciastka owsiane

Błyskawiczne w przygotowaniu - idealne na wizytę niespodziewanych gości. Można wsypać dodatki, jakie akurat ma się pod ręką. I co najważniejsze - zawsze się udają!

Składniki
-2 szkl. płatków owsianych
-1,5 szkl. mąki
-2 jajka
-3/4 szkl. brązowego cukru
-100 g masła
-1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
-3-4 łyżki dodatków - posiekane orzechy, pestki, suszone owoce, czekoladowe groszki (u mnie: orzechy włoskie i pestki słonecznika)

Przygotowanie
Masło rozpuścić, utrzeć z cukrem i jajkami. Miksując powoli dodawać płatki, bakalie, mąkę, proszek do pieczenia. Na wyłożonej papierem blasze kłaść łyżką masę. Wstawić do nagrzanego do 160 st. piekarnika. Piec ok 20-25 min.


Smacznego! :-)

9 komentarzy:

  1. wyglądają apetycznie! :) Ja dzisiaj robiłam biszkopciki z mąki orkiszowej :) tak w temacie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze te ciacha! :)
    Z pewnością pyszne! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. całe wieki ich nie robiłam, ale zrobię ....bo mnie zachęciłaś!
    Super!
    Serdeczności!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako wielki łakomczuch na ciasteczka, proszę o jedno .
    Hmm może dwa...

    OdpowiedzUsuń
  5. Owsiane ciasteka staram siebmiec zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisuję do wypróbowania:). Znam wersję wegańską, ale tej też chętnie skosztuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię ciasteczka owsiane ;) W mojej wersji nie ma mąki, jajek itd. tylko płatki ze śmietaną i cukrem ;) Twoje pewnie smakują bardziej ciastkowo ;D

    OdpowiedzUsuń

Śledzie po kaszubsku

Nowy rok to chyba dobry czas na powrót do blogowania. Postanowiłam także zadbać o to by w przyszłości pojawiło się trochę więcej przepisów n...