sobota, 5 marca 2011

Muffiny kukurydziane z sezamem

Czyli szybkich studenckich śniadań ciąg dalszy. Kiedyś piekłam te muffinki kilka razy, jednak w końcu zawieruszyłam gdzieś przepis, nie pamiętałam skąd pochodził. Dopiero niedawno, kiedy przeglądałam blog Doroty, natrafiłam na niego ponownie. Niesłodkie, typowo śniadaniowe, czyli takie, jakie uwielbiam.

Przepis cytuję:
Składniki
-1 1/4 szkl. mąki kukurydzianej
-3/4 mąki pszennej
-1/2 szkl. sezamu + na posypanie
-4 łyżki cukru
-2 łyżeczki proszku do pieczenia
-1/2 łyżeczki sody
-1/2 łyżeczki soli

-2 jajka
-2/3 szkl. mleka
-2/3 szkl. jogurtu naturalnego
-3 łyżki oleju

Przygotowanie
W jednej misce wymieszać suche składniki, w drugiej mokre. Połączyć i całość wymieszać. Napełnić foremki na muffinki. Piec ok 20-25 minut w temp. 200st.

Smacznego :)

1 komentarz:

  1. kukuydziane, powiadasz...
    muszę też opatentowac takie u mnie w domu ;]

    OdpowiedzUsuń

Śledzie po kaszubsku

Nowy rok to chyba dobry czas na powrót do blogowania. Postanowiłam także zadbać o to by w przyszłości pojawiło się trochę więcej przepisów n...