poniedziałek, 18 lutego 2013

Urodzinowy konkurs

15 marca Zielona Kuchnia obchodzi 3 lata! Z tej też okazji ogłaszam Urodzinowy konkurs!

Do wygrania jest książka Gilly Smith "Jamie Oliver - Człowiek. Jedzenie. Rewolucja.".

Co należy zrobić aby wziąć udział w konkursie? Zostawić komentarz pod tym postem. Miło mi będzie jeśli dodasz mnie do obserwowanych albo polubisz mnie na facebooku:
https://www.facebook.com/pages/Zielona-Kuchnia/1855619744577272?ref=ts&fref=ts
 Zwycięzcę wyłonię 15 marca.

Powodzenia! :-)

23 komentarze:

  1. Z chęcią się zapisuję i grzecznie ustawiam w kolejkę. Obserwuję jako Renata D.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. książka o moim guru kulinarnym ;-) uwielbiam po prostu tego faceta! pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnego masz bloga:)
    Wszystkiego naj z okazji 3 urodzin bloga,którego chętnie odwiedzam.
    Miło by mi było wygrać książkę Jamiego,bo od dawna jestem wielbicielką Jego talentu i osobowościxD

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najnajnajlepsiejszego z okazji trzecich urodzin! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego z okazji kolejnych Urodzin Zielonej Kuchni :)
    A Jamie... cóż... niesamowicie intrygująca osobowość kulinarna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego :)
    Lubię jako Magdalena Choroba

    OdpowiedzUsuń
  7. tez mam te ksiazke ! Jest naprawde baaardzo ciekawa !

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego, dalszego, owocnego blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje :) oby tak dalej :) a książka.. przydałaby się ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z wielkim zainteresowaniem obserwuję bloga! Jesteś dla mnie inspiracja w kuchni :)
    Pozdrawiam i życzę kolejnych lat owocnej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja ostatnio dostałam na walentynki inną książkę Jamiego ale o Twojej czytałam i noszę się z zamiarem kupienia. No cóż... Jamie jest dla mnie bogiem, jako kucharz i jako facet. Jego seplenienie rozbawia mnie a historie, które opowiada wciągają na długie godziny. Marzy mi się spotkanie z nim i wspólne jedzenie. Widziałam już chyba wszystkie jego programy i wciąż mi się nie nudzi. Nawet mąż przywyknął do mojej fascynacji chłopakiem z Essex i sam kupuje mi jego książki i gadżety. Taki trójkącik: mąż, Jamie i ja :) Książka byłaby świetną niespodzianką i świetnie pasowałaby do mojej kolekcji, pozdrawiam i gratuluję trzecich urodzin. życzę wytrwałości i samych dobrych i smacznych pomysłów jak dotychczas

    OdpowiedzUsuń
  12. rocznica akurat w idy marcowe :) ładna data i godny pogratulowania staż!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego i jak najdłuższego blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejnych cudownych lat blogowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulację i życzę kolejnych udanych lat blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja się zapisuję życząc długiego i przyjemnego blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  17. 3 latka to piękny wiek :))Życzę kolejnych trzech i kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne placuszki ;) lubię takie dania

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiem co w komentarzu mam napisać, więc polecę na swojej stronie na Fb, będe wpadać, przepisy oglądać i życzę dalszych wspanialych kulinarnych zmagan :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Życze wszystkiego dobrego w kolejnych latach blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam J. Oliver'a za jego pasję w gotowaniu i podejście do wielu żywieniowych spraw. Książki jeszcze nie mam, spróbuję szczęścia tutaj :) Na fb podglądam wpisy już jakiś czas ale z przyjemnością przekażę wieść dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oczywiście od razu polubiłam, na fb również :-) Cieszę się, że wpadłam na Ciebie i Twój blog :) uwielbiam wszystko, co zielone!! więc obok Ciebie nie przeszłam obojętnie :-) Książka - marzenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. 3 lata to kawał czasu, wszystkiego najsmaczniejszego! W konkursie chętnie wezmę udział, a nuż się uda :)

    OdpowiedzUsuń

Pierogi z wołowiną i chilli

Pierogi ostatnio bardzo często u nas goszczą. Może dlatego, że w sklepach i restauracjach nie są dostępne i zaczynamy tęsknić za naszymi pol...